twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Monday, July 13, 2009

Blog Hangat di Laman Web....

>>Oleh Mohd Zaidi Oxford.
zaidi_oxford@hariannitro.com.my

BATU PAHAT: Kehadiran beberapa blog di laman web seperti infinitesane.blogspot.com telah memberi satu fenomena baru di mana blog ini telah menjadi salah satu blog yang agak popular di peringkat global. Pengisian yang mantap serta isu-isu semasa yang terkini dan hangat menjadi salah satu sajian buat pembaca-pembaca blog di luar sana. "Saya mesti baca blog beliau setiap hari kerana banyak input-input berguna yang dapat saya perolehi." kata Encik Zoew yang merupakan salah satu pembaca setia blog tersebut.

Turut menjadi kegemaran ialah blog seorang pelajar genius dari Kedah, iaitu Belley yang menggunakan url belleysterritory.blogspot.com. Tip-tip berguna dijadikan medium utama untuk mengenengahkan idea beliau kepada pelajar-pelajar khususnya dan masyarakat umumnya.

Selain itu, zowtakefive.blogspot.com yang menjadi kegilaan pelajar-pelajar mengenengahkan idea-idea mengenai isu-isu hangat dan isu-isu yang jarang diberi perhatian media. Pemilik blog ini yang namanya tidak dapat disiarkan berpendapat idea-idea seperti ini dapat menggalakkan generasi muda masa kini untuk mengamalkan gaya hidup sihat. "Saya harap blog ini dapat memberi manfaat kepada semua lapisan masyarakat."katanya.

4 comments:

Ini Iqbal Nasir said...

Wau... nampak menarik...

si ratu kecil said...

epulldluffy.blogspot.com juga xkurang hebatnya..maybe penulis xperasan kot..hurm..

Belley said...

belleysterritory.blogpsot.com cuma ditulis oleh belley bukan oleh faz ataupun li...
Tolong betulkan...

Belley said...

satu lagi belley tu sorang bukan dua orang...
yang je kot..